wtorek, 20 stycznia 2009

back to basics.

Pominę fakt,że jestem zmęczona, nie będę sie pastwić nad sama sobą. Mam natłok zajęć , który mnie przygniata. Jednak potrzeba zamieszczenia sesji jagu, dla której w sobote pozowałam, była silniejsza od zmęczenia.
ps. marzą mi się :
klasyczna kamizelka, spódnica podwyższony lekko stan przed kolana, krótki kardigan we wzorki, nowe buty - platformy plastikowo-okleinowe (bez zdj. bo widziane w małym sklepiku) albo sportowe reeboki.





muszka - jako gumka do włosów- lumpeks
sukienka- jackpot
golf - H&M
kardigan- lumpeks / topshop
rajstopy - c.h. auhan
chusta - stradivarius
naszyjnik - promod
saszki - ccc
na pierwszym zdj. w tle julka ;)




6 komentarzy:

  1. fajny pomysł z muszką do włosów. bardzo efektownie wygląda.
    generalnie ładne zestawienie, a zawieszka jest bajerancka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie! Bardzo podoba mi się sukienka i muszka jako gumka do włosów ;)) Widziałam te buty w CCC, ale nie zdecydowałam się ich kupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. marzy Ci się to co mi, życzę Ci aby to nie zostały tylko marzenia. ;) sukienka świetna, cudowny kolor. śliczna stylizacja!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie Ci w takim kolorze (sukienki), a muszko-gumka do włosów - rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor tej sukienki świetnie podkreśla porcelanową skórę ;)

    OdpowiedzUsuń