sobota, 21 lutego 2009

Na samym początku przepraszam za długa nieobecność, ale nie było sposobności do racjonalnych zdjęć. Te są z wyprawy do Torunia na Word Press Photo i z góry przepraszam za powtarzalność ciuchów, ale nie spodziewałam sie tak fajnych miejsc do zdjęć.
Co do reszty... to może troche napiszę jak wróce z wyjazdu.. bo pojutrze zaczynam zwiedzanie stolicy i zakupy stulecia.
Mua Mua.
(pierwsze zdjęcie sie brzydko rozciągneło! ;)






oksy - te same co zawsze
sweter zielony- lumpeks
sweter czarny - lumpeks / marks & spencer
torba - deichmann
bluzka - mamina h&m
chusta - stradivarius
rurki - h&m
buty - adidas/ allegro
zegarek - prezent od mamy / sklep w Świeciu (?)

7 komentarzy:

  1. Drugie zdjęcie świetne! Bardzo podoba mi się torba, kiedy ją kupiłaś? Będzie jeszcze dostępna w Deichmannie? ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. miejsce na zdjęcia świetne. zawsze marzyłam o takiej torbie jak Twoja, jest idealna! oryginalny zegarek. definitywnie się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. ach przydałyby mi się zakupy stulecia, albo chociażby zakupy, po prostu zakupy...

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna torba! w ogole blog godny pochwaly ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. a okulary? ;) nosisz je na stałe czy tylko tak do zdjęć? ;> podoba mi się torba.

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze wygladasz w tych okularach, sama przymierzalam u optyla,ale jakos mi nie do konca dobrze. musze miec troche mniejsze;(

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś z bydgoszczy, możesz odpisac na moim blogu

    OdpowiedzUsuń