piątek, 2 stycznia 2009

siemka wardrobiarki

Już od dłużego czasu zbierałam się żeby zacząć pisać tego typu bloga. Mam pełną świadomość tego, jak popularne stało się obecnie szafiarstwo, ale i tego jak wielką potrafi być pasją, bo obseswuje blogi słynnych polskich szafiarek takich jak aifie, sztywniara, styledigger. Nie znam ani jednej szafiarki z mojego miasta jakim jest Bydgoszcz, więc postaram się je godnie reprezentować. Nie umiem określić jak często będą pojawiały sie posty ale najprawdopodobniej raz na tydzień, dwa (jeśli częściej to najprawdopodobniej będe miała mało roboty).
W każdym bądź razie, miejmy nadzieje, że będzie ciekawie i że będziecie tu zaglądać.
Na początek dwie fotki stroju z wycieczki do Gdańska / Gdyni z października 08.
Strój może niezbyt ciekawy, ale nic innego na razie nie moge wam zaprezentować. Enjoy!






kurtka- szyta na miare,

torba - deichmann,

rękawiczki- cubus + inwencja własna,

spodnie - stradivarius,

okulary - allegro.pl (noszone na codzień, bo mam wade wzroku) ,

saszki - ccc,


szal mamy - h&m

6 komentarzy:

  1. nareszcie znalazłam bydgoską szafiarkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. miło mi ;) Ja tam kocham Bydgoszcz !

    OdpowiedzUsuń
  3. tak.. Bydgoszcz ma w sobie to coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale jakie śliczne foty! Podkarpacie pozdrawia Bydgoszcz ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że zaczęłyśmy razem- tego samego dnia. I mam nadzieję, że razem wytrwamy długo:). Pozdrawiam i zapraszam na www.iksigrekzet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja pozdrawiam z zapewne równie ośnieżonych okolic Bydgoszczy:)
    i jako, że zaczynamy razem, to żeby było łatwiej dodaję u mnie Twój link

    OdpowiedzUsuń